Показать сообщение отдельно
Старый 21.08.2017, 20:30   #14 (Ссылка на пост)
P@uk
Щас сменю себе статус
 
Аватар для P@uk
Пол:
 
Активность Longevity
0/20 19/20
Today Сообщения
0/5 sssss2619
Благодарил(а): 1,038
Благодарили 3,917 раз в 1,256 постах
Галерея: 0
Вес репутации: 60 P@uk скоро в модераторыP@uk скоро в модераторыP@uk скоро в модераторыP@uk скоро в модераторыP@uk скоро в модераторыP@uk скоро в модераторыP@uk скоро в модераторыP@uk скоро в модераторыP@uk скоро в модераторыP@uk скоро в модераторыP@uk скоро в модераторыP@uk скоро в модераторыP@uk скоро в модераторы
Цитата:
Сообщение от Mister Hide Посмотреть сообщение
Толку від акцизних ставок (вони й до пониження не були високі
та канєшно. два роки тому лише акциз на яку небудь абстактну 6-річну Октавію складав 4к Ойро, зараз 500.


Цитата:
Сообщение от Mister Hide Посмотреть сообщение
ПДВ
- це 20 % (ДВАДЦЯТЬ) відсотків від вартості автомобіля.
Ну є різниця, якщо платити 10 чи 12 тисяч євро? Або 20 чи 24? Є.
Звичайно ж є, але в таке формулювання можна замість "автомобіля" вставити будь який товар. Чи є різниця - платити за хліб 12гривень чи 10, люди не доїдають, давайте відмінмио ПДВ на харчі. Тому пропоную бути реалістами.
ПФ також скоріш за все ніхто не чіпатиме, враховуючи ситуацію з чорними та сірими зп.
Тому я вважаю нинішню схему ввозу авто євро-5 досить демократичною як для нашої влади, проблема в тому що при нинішньому рівні доходів населення, максимальний попит мають 10-15 річні авто за 3-5к євро, які під пільги не попадають.
__________________
Don't call me Ringo, call me Paul
P@uk вне форума  
Ответить с цитированием
Эти 2 пользователей сказали Спасибо P@uk за хороший пост:
elvispreasley (22.08.2017), P.MoUsE (21.08.2017)