Цитата:
Сообщение от shamasik
а с чем связано такое мнение, были инциденты?
|
Так.
якщо стисло:
- Після вашого обслуговування принтер перестав друкувати на прозорій плівці
- Ето нєстандартний матеріал
- *роздрукована інструкція до принтеру де сказано що він підтримує друк на спеціальній плівці для лазерних принтерів*, *спеціальна плівка для лазерних принтерів, на якій написано що вона спеціальна і для лазерних принтерів*, *зразок друку на цій плівці до обслуговування*, *зразок друку після обслуговування*
- ащтовихатітє, пакупайтє новий катридж і вапще скорєє ідітєнафіг
Потім ще пан Static подивився на картридж, який вони курочили, і сказав що вони це зробили необережно, і, окрім цього, порозтягали пружини які щось там притискають у дозуючій системі. Ну, я не знаюся на конструкції лазерних картриджів, тож конкретніше сказати не можу.
Коротше кажучи, на мою думку, при такому хамському ставленні до клієнтів у разі якихось претензій щодо виконаної роботи, та такій якості цієї виконаної роботи, контора ця абсолютно мудачна і звертатися у неї не варто.
Хоча хтось з інженерів був начебто контактний, на відміну від огидної хамовитої тітки на ресепшені.