Зламалося кріплення переднього аеродинамічного обтічника :(
1) Збираємо тріснуті фрагменти, з'єднуємо їх ціанакрилатом; ліпимо з термоклею те чого бракує; додаємо літник та канал для повітря.
Нащось цю конструкцію зробили знімною зі стрижня, тобто там є розріз який притискається гвинтом. Насправді такої потреби немає, тож із метою збільшення міцності роблю деталь монолітною; вона ллється прямо на стрижень. Для покращення адгезії та надійності на стрижні зробив декілька кільцевих пазів.
2) Встановлюємо це усе на опалубку, фіксуємо, заливаємо силіконом вітчизняного виробника (який досить огидно виглядає і має не надто високі механічні показники, але це повністю компенсується його ціною).
Через добу можна виймати з опалубки.
Розрізати по шву та виймати стару деталь. Знов кріпимо стрижень, усе виставляємо, обробляємо антиадгезивом, сушимо, заливаємо компаунд (теж вітчизняний. Ще втричі дешевший ніж силікон).
3) За 15 хвилин можна виймати деталь з форми.
Залишається відрізати зайве, обробити рашпілем та дочекатися остаточної полімеризації.
4) За добу деталь досягає повної міцності. За два тижні я все ж таки встановив її на місце.
PROFIT!11
PS
З недоліків - лише невеличкі газові бульбашки подекуди. Експерименти з вакуумуванням ситуацію, на жаль, не покращують, бо компаунд має у своєму складі низькокиплячі сполуки і під час полімеризації істотно нагрівається, що за умови низького тиску призводить до скипання. На перспективній меті - спробувати лити під надлишковим тиском.