Показать сообщение отдельно
Старый 14.10.2012, 16:33   #84 (Ссылка на пост)
Ден
Щас сменю себе статус
 
Аватар для Ден
Пол:
 
Активность Longevity
0/20 19/20
Today Сообщения
0/5 sssss2208
Благодарил(а): 3,617
Благодарили 2,280 раз в 841 постах
Галерея: 0
Вес репутации: 43 Ден скоро в модераторыДен скоро в модераторыДен скоро в модераторыДен скоро в модераторыДен скоро в модераторыДен скоро в модераторыДен скоро в модераторыДен скоро в модераторыДен скоро в модераторыДен скоро в модераторыДен скоро в модераторы
Отправить сообщение для  Ден с помощью ICQ Отправить сообщение для Ден с помощью Skype™
Цитата:
Сообщение от ustas Посмотреть сообщение
Я честно говоря не знал, а на текущий момент оказывается, что ограничение скорости рядом с стационарными постами есть фикция, т.к. знаки установлены незаконно (на данный момент уже готовятся или готовы исправления к пдд которые сделают легитимными эти знаки ограничения скорости)
Собственно ответ от ГАИ
МВС України центр безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем
Від 27.07.2010 року. ЛИСТ
Про роз'яснення деяких положень
Правил дорожнього руху
На виконання доручення керівництва Департаменту ДАІ МВС України Вашого листа щодо роз'яснення положень Правил дорожнього руху (далі - ПДР) стосовно порядку застосування знаків обмеження швидкості руху розглянуто у Центрі безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС України. По суті порушених питань повідомляємо наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2009 № 395 чинну редакцію ПДР доповнено пунктом 12.10, який передбачає, що додаткові обмеження швидкості руху можуть бути встановлені виключно у разі проведення дорожніх робіт разом з попереджувальним знаком 1.37. При цьому прямо зазначається, що у разі коли дорожні знаки обмеження максимальної швидкості руху 3.29 та 3.31 встановлені без проведення дорожніх робіт або залишені після їх завершення, водій не може бути притягнений до відповідальності згідно із законодавством за перевищення встановлених обмежень швидкості руху. Таким чином, можна констатувати, що чинна редакція ПДР не містить прямого дозволу на порушення вимог знаку 3.29, встановленого з порушенням положень пункту 12.10 ПДР, однак надає змогу водію здійснювати таке порушення без притягнення до адміністративної відповідальності.
Слід зазначити, що дана норма ПДР є достатньо суперечливою, оскільки, по-перше, унеможливлює відповідні заходи організації дорожнього руху на ділянках доріг з підвищеною аварійністю, а по-друге, не має відповідного узгодження з положеннями ДСТУ 4100-2002 "Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування". У зв'язку з цим, приймаючи рішення про швидкість руху, водій транспортного засобу має всебічно оцінювати наявну дорожню ситуацію.
Начальник центру
О.Й. Сайко
Они и на данный момент являются фикцией, поскольку, внимательно прочитав весь пункт правил 12.10, мы видим что:
При цьому разом із знаками обмеження швидкості руху 3.29
та/або 3.31 ( 306а-2001-п ) обов’язково додатково встановлюються
відповідні дорожні знаки, які попереджають про характер небезпеки
та/або наближення до відповідного об’єкта.

У разі коли дорожні знаки обмеження швидкості руху 3.29
та/або 3.31 ( 306а-2001-п ) встановлені з порушенням визначених
цими Правилами вимог щодо їх введення чи з порушенням вимог
національних стандартів або залишені після усунення обставин, за
яких їх було встановлено, водій не може бути притягнений до
відповідальності згідно із законодавством за перевищення
встановлених обмежень швидкості руху.

А если вы были внимательными на дороге рядом с постами, могли бы заметить что, вместе с знаком ограничения скорости нет знака о том что впереди пост ДПС.

И кстати, у нас большинство водителей не в курсе что существует пункт 12.10 в ПДД, а он уже успел три раза отредактироваться...
__________________
Есть люди, которые все еще верят, что они управляют своими жизнями. Если жизнь что-нибудь дает, то лишь для того, чтобы отнять.

Последний раз редактировалось Ден, 14.10.2012 в 16:36. Причина: Забыл дописать )
Ден вне форума  
Ответить с цитированием