Показать сообщение отдельно
Старый 25.09.2019, 09:54   #3 (Ссылка на пост)
VoVaN
Si vis pacem, para bellum
 
Аватар для VoVaN
Пол:
 
Активность Longevity
2/20 16/20
Today Сообщения
0/5 ssss15342
Адрес: Херсон
Благодарил(а): 9,965
Благодарили 31,504 раз в 8,875 постах
Галерея: 0
Вес репутации: 345 VoVaN скоро в модераторыVoVaN скоро в модераторыVoVaN скоро в модераторы
VoVaN скоро в модераторыVoVaN скоро в модераторыVoVaN скоро в модераторыVoVaN скоро в модераторыVoVaN скоро в модераторыVoVaN скоро в модераторыVoVaN скоро в модераторыVoVaN скоро в модераторы
Цитата:
Сообщение от Mr. Freeze Посмотреть сообщение
Сколько не пытался оживить проблемные стартерные свинцово-кислотные или литиевые сборки на 18650 - никогда результат не радовал
В мене тут нещодавно акумулятор на Хонді вийшов з ладу (переважно через сульфатацію). Пропрацював десь з 2013-го і досить добре себе показав, тож я вирішив спробувати його відновити та поекспериментувати із різними режимами імпульсної десульфатації, бо давно було цікаво. Для цього зібрав простеньку силову схему керовану мікроконтролером із можливістю керування параметрами заряду та розряду.
Название:  27.jpg
Просмотров: 691

Размер:  78.9 Кбайт
(плата силової частини, зроблено лазером)
Ну, наразі ємність вдалося збільшити з 0,6 до 5 А*г (тобто майже у десять разів) з номінальних 8 А*г. Процес триває. Сподіваюся добити до шести.
Пізніше поділюся тут напрацюваннями )

Але так, типові UPS-акумулятори зазвичай виходять з ладу через фізичне руйнування/обриви пластин і не піддаються ремонту.

Цитата:
Сообщение от Mr. Freeze Посмотреть сообщение
его оживление имеет чисто академический интерес
У даному випадку переважно саме так. Я не розумію які процеси можуть призвести до такого результату, тож і намагаюся дізнатися.
__________________
У світі багато брудного й заразного,
Але той хто хоче - лишається чистим.

Последний раз редактировалось VoVaN, 25.09.2019 в 10:02.
VoVaN вне форума  
Ответить с цитированием
Сказали Спасибо пользователю VoVaN за этот пост:
Mr. Freeze (25.09.2019)