Цитата:
Сообщение от VoVaN
Для цього зібрав простеньку силову схему керовану мікроконтролером
|
Вищеназваний результат було досягнуто імпульсним зарядом-розрядом у режимі "+1А*50мС, -0,1А*500мС" на майже зарядженому акумуляторі та з періодичним відключенням фази розряду (у процесі сумарний заряд поступово зменшується, зокрема тому що ККД менший за 100%, і його треба періодично поповнювати). Процес зайняв дві доби.
Не стверджую що ці параметри оптимальні. Експериментував.
Класична методика заряджання дуже маленьким струмом істотного результату не дала.
Нагадаю що тут мова йде про стартерний AGM-акумулятор номінальної ємності 8 А*г, який станом на початок мав 0.6 А*г.
Цитата:
Сообщение от VoVaN
Я не розумію які процеси можуть призвести до такого результату
|
Робоча версія: все ж таки обрив пластин (який стався у повністю зарядженому стані), що незворотно зменшило ємність та збільшило щільність струму однієї (чи більше) комірки та призводить до постійного кипіння; зайва щільність електроліту не дозволяє розкладатися сульфату свинцю, тож напруга на комірці теж не росте.
Але це гіпотеза. Напевне, на ній і зупинюся.
Нагадаю, що тут мова йшла про старий акумулятор від ДБЖ.
Цитата:
Сообщение от Mr. Freeze
На Хонде кстати есть кик стартер ? Ну так, про всяк випадок ...
|
Немає, але її легко завести штовханням.
Основна складність та ризик - через особливості генератора та електрики взагалі, ЕБК не може працювати без акумулятора. Просто немає запалювання.
Є ідея зробити буферний накопичувач з іоністорів на випадок повного виходу з ладу акумулятора,
бо таке в мене вже одного разу було.
Цитата:
Сообщение от alexandrius
Главный вопрос в том, сколько времени он будет держать эти 5а-ч.
|
Не скільки, вже більше
Цитата:
Сообщение от alexandrius
Весьма вероятно, что в скором времени емкость быстро пойдет вниз.
|
Чого б це?
Як та чому це повинно відрізнятися від звичайної експлуатаційної деградації характеристик?
У даному випадку сульфатація була викликана похибками експлуатації, і наразі вона переважно нейтралізована. Звісно, акумулятор вже старий і не має штатних 8 А*г, але збільшення ємності в десять разів від рівня "двигун заводить, але є тільки одна спроба" мене більш ніж влаштовує
Ще є така річ як формування пластин, воно саме впливає на подальше життя акумулятора, але про це вже якось іншим разом.