Приветствуем на Форум Херсона. Форум Херсонской молодежи.. На данный момент Вы находитесь на форуме как Гость и имеете очень ограниченные возможности и права. Что бы писать или отвечать в темах, загружать картинки, файлы на форуме Вам нужно зарегистрироваться, что совершенно бесплатно. Регистрация очень быстрая, не откладывайте эту процедуру! Если возникнут проблемы с регистрацией напишите нам. |
|
Радиоаматорство для работников паяльника и канифоли |
Просмотр темы (Новые вначале) |
03.11.2022 20:03 | |||
slanets | на олх же есть.ну или у меня) | ||
16.09.2022 11:28 | |||
shamasik | тоже интересна покупка | ||
09.12.2021 09:55 | |||
VoVaN |
Навіть на цьому зекономили! Негідники. + більшість людей не помічають деградації характеристик акумулятора, тому в них все відбувається "раптово" та з "повністю робочого стану". Хоча майже завжди це просто поступова втрата ємності та зростання внутрішнього опору через сульфатацію. От що дійсно мре - то це акумулятори від ДБЖ. В мене зараз п'ять штук валяється, усі у обриві. Їм таке властиво. Імовірно, через те що на відміну від стартерних в них пластини товщі, та мають більше активної маси (відносно розмірів свинцевих матриць та струмопроводів), тож сильніше впливає циклічна зміна об'єму, що призводить до механічної руйнації пластин та обриву провідників. А дешеві ДБЖ з AVR ще й постійно перегрівають акумулятор трансформатором, що швидко його вбиває. |
||
08.12.2021 22:54 | |||
Gravy | я больше склоняюсь к мнению что большинство людей банально не занимаются обслуживанием генераторов и стартеров, также как и хотя бы раз в пару месяцев зимой после постоянных коротких поездок этот самый АКБ взять домой и подзарядить | ||
08.12.2021 19:40 | |||
Marichello |
Цитата:
|
||
08.12.2021 14:50 | |||
shamasik |
Цитата:
PS мысли вслух =) |
||
06.12.2021 14:54 | |||
Columb44 | только вчера поменял аккумулятор, сдох вообще внезапно, ничего не предвещало беды | ||
08.11.2021 21:36 | |||
VoVaN |
Цитата:
Нагадаю: мотоакумулятор, AGM, 8 А*г, експлуатація з ~2013, у мінімумі мав ємність 0,6 А*г через глибокий розряд, після чого був відновлений до 5 А*г. Останній рік експлуатувався дуже мало, тож на зиму я влаштував йому добрячу профілактику (взагалі-то я збирався його викинути ще влітку, але вирішив ще попрактикувати некромантію). На цей раз експерименти з режимами заряду-розряду нічого нового не давали, тож я поліз за хімікатами та ареометром. Якщо акумулятор не має ознак фізичного руйнування - значить він, імовірно, засульфатований. Тут прикол у тому, що чим більшу щільність має електроліт - тим сильніше баланс реакції обміну зсувається у бік утворення сульфату свинцю. Простіше кажучи, "проблемний" сульфат свинцю ніфіга не хоче розчинятися у щільному електроліті. Тож... 1) доливаємо дофіга води аби знизити щільність 2) заряджаємо доти, доки не перестане збільшуватися щільність 3) зливаємо долитий об'єм 4) повторювати з п.1 доти, доки щільність рости не перестане. 5) доводимо об'єм до норми і щільність до номінальної для зарядженого акуиулятора 6) ви неперевершені! На диво, підхід виявився дієвим: наразі я зупинився коли отримав ємність 6.04 А*г (тобто, ніфіга собі, 75,5% від номінальної!). Тобто зараз я з нього витиснув більшу ємність ніж два роки тому. Щоправда возився я із ним тиждень, бо це довбаний AGM, в якому і електроліту-то фіг дістанешся для "поміряти", не кажучи вже про заміну. Акумулятор із вільним електролітом, звісно, такого гемору не потребує. Нагадаю, акумулятору вже більше восьми років і він мав, прямо скажемо, серйозні проблеми з правильністю експлуатації. Оскільки не планую його зберігати на морозі - знизив максимальну щільність до 1,25 г/мл. Це не дуже вплине не експлуатаційні якості, втім дещо подовжить строк служби (бо про стареньких треба піклуватися). Зараз під столом ще стоїть старий автомобільний на 60 А*г, який зі стану "брухт" вдалося відновити до ~70% ємності. Залишу як резервне джерело струму, взимку може знадобитися. Висновок: якщо в вас руки не зі сраки, є трохи вільного часу та трохи обладнання - у багатьох випадках свинцевий акумулятор можна відновити до придатного стану з близьконульовими витратами. |
||
28.04.2020 02:19 | |||
VoVaN |
Цитата:
Цитата:
Сім місяців після відновлення працює норм, двигун заводить легко. Треба було викидати, блять. Продовжую спостереження. |
||
07.11.2019 11:28 | |||
Mr. Freeze |
В продолжение истории #21 для окончательной диагностики был применен артефакт из прошлого, нагрузочная вилка ЛЭ-2 У2, одна из лучших моделей на то время по функционалу, два шунта, максимальная возможная нагрузка, вольтметр с симметричной шкалой (не надо заморачиваться с полярностью) . сейчас она уже потеряла актуальность, потому как автомобильные аккумы в массе своей моноблочные и необслуживаемые ... Была проведена "тонкая настройка" под размер контактов банки и - вперед, согласно инструкции вот такой результат по банкам То есть если верить инструкции Цитата:
Ну явно "мертвых" банок нет, все одинаково изношены (деградировали), но в целом ситуация вполне ничего вроде, работать пока можно, но искать замену нужно . |
||
29.10.2019 08:44 | |||
VoVaN |
Цитата:
Напевне немає (це ж німецька? Не знаю німецької). От тільки для того щоб передавати думки на відстані - потрібно мати не лише відстань, а й думки (с). Це спрощене сукупне збалансоване рівняння процесів на обох електродах при обох електрохімічних процесах із вказанням кількості речовин. І це жодним чином не впливає на хибність твоїх тверджень вище. То було останнє. |
||
29.10.2019 00:20 | |||
Omar |
Тобто не 2 обєднані молекули Н3О+ , а кількість необєднаних Н3О+ ,хм ? Тобто Н2SO4 +H2O поєднуються з Pb+ та PbO2- утворюють розчин PbSO4 +H3O+4 -SO4+2+PbSO4 +6H2O Та вам вже давно час писати книжки по хіміЇ. Зрозуміло чому Вікіпедія пише помилки на своЇх сторінках. І ось на цьому фото є помилки ? Ой ,а що це за попередження від бидла ? Твое місце пітушка біля параші ! |
||
28.10.2019 22:23 | |||
VoVaN |
В тому що ти взагалі не розумієш про що пишеш, навіть на рівні найбазовішої шкільної хімії, такої як правильна розстановка коефіцієнтів. Інакше ти хоча б розумів що двійка зліва - це не частина опису структури, а кількість цих структур. Не "2H3O", а H3O+. Це іон водню H+ (простіше кажучи, протон) поєднаний із молекулою води HHO (позаяк протон заряджений позитивно, а молекула води - дипольна, тож вони можуть утворювати зв'язок). Ця структура навіть має власну назву - гідроксоній - і є результатом дисоціації кислоти у воді. Або самої води, тобто розчинення води у воді, як би не абсурдно це звучало. А куди поділися ще два атоми водню? ))) ... все одно що стверджувати що розчин солі у воді "очєнь бистро распадьотся" на натрій та хлор, тому сіль у суп треба постійно підсипати. ПС |
||
28.10.2019 21:28 | |||
Omar |
Видел в инете устройство , вроде с патентом на десульфатацию . ТакЪ вот со слов автора заряд производится также ассиметричным током , только колебательный контур на входе генерирует напряжение соответственно сопротивлению акумул. , а это может и больше 60v в третьей фазе- розряд номинальным током. Питается только от аккумулятора. Почесав затылок, юзер дописал через 25 минут В чём смісл то написанного ? 2H3O очень быстро распадёться до H2O+H2>>> https://ru.wikipedia.org/wiki/Электр...ая_диссоциация |
||
24.10.2019 10:14 | |||
Mr. Freeze |
А вот вам в тему страшная история : Есть вот такая батарея Отработала 6 лет и последнее время появилась просадка напряжения и машина дергается, не едет и пишет ошибку ... Ну и началась реанимация, проверка всех перемычек, клемм и прочего, все вроде ОК, только на одной перемычке был шмат купороса, пришлось вскрыть, но еще походит Но симптомы все равно плохие, быстро набирает заряд, слабо держит, зарядка Selectiva plus интеллектуальная, обрубает ток, типа готово, а толку никакого . И тут один умный человек предложил проверить систему автоматической доливки дист. воды . Устроена по типу капельного орошения, снаружи через муфту подключается шланг от бочки с дист водой и насосиком и по трубкам все банки должны последовательно заполниться пока поплавки везде не всплывут и не закроют проход, вертушка расходомера остановится - типа готово . И так оно и было во времена молодости, а потом продукты хим. реакций слегка подклинили поплавки и маємо, те що маємо, почти во всех банках низкий уровень, кроме как ни странно центральной где стоит датчик контроля . Вот эта демонская штука В итоге : в батарею вручную было долито почти 25 литров дист. воды, уровень приведен в норму, батарея сразу начала брать заряд как не в себя, и понемногу возвращается к условно живому состоянию, во всяком случае техника уже ездит ... Посмотрим, что будет дальше, некоторые спецы говорят, что 6 лет - это уже срок, другие говорят - еще походит, вот такие дела . |
||
22.10.2019 21:30 | |||
VoVaN |
Цитата:
Почни з того що відкрий буквар з хімії та знайди там що таке "дисоціація". |
||
21.10.2019 12:00 | |||
Omar |
Идея простая если например в процессе долгого отсутствия зарядки распадается важный компонент нарпимер 2Н3О то зараядить акумулятор будет уже не возможно. https://ru.wikipedia.org/wiki/Свинцо...ый_аккумулятор |
||
18.10.2019 15:27 | |||
VoVaN |
Цитата:
Цитата:
Окрім цього активна маса змінює свою структуру, що впливає на ефективну площу поверхні (бо електрохімічні процеси відбуваються майже виключно на поверхні). Тип кристалічної структури (оксид свинцю, наприклад, може мати дві різні кристалічні форми, що залежить від щільності струму* під час заряджання; одна з них співпадає із кристалічною структурою сульфату свинцю, тож у випадку якщо вона домінуватиме - під час розряджання утворюється значно більш щільний шар сульфату, який істотніше зменшує ефективність роботи активної маси) та розмір окремих кристалів впливає не лише на ефективну поверхню, а і на здатність іонів дифундувати у товщу активної маси (відтак - на верхню межу швидкості електрохімічних процесів у активній масі). І безліч інших процесів, частина з яких незворотні, а частину можна частково чи повністю виправити. * * * Я тут дорвався до екселю і помітив цікавий артефакт у логах (дозарядка майже зарядженого акумулятора константним струмом): Вложение 288285 Гіпотеза: завершення зарядки по окремих парах сторін пластин. Які думки? * - але це не точно. |
||
18.10.2019 12:18 | |||
Omar | В данном случае чем же тогда отличается новый разряженный ак. от старого тоже разряженого ? | ||
12.10.2019 09:38 | |||
Mr. Freeze | Вроде сугубо техническая тема а легким движением руки переростает в срач (классика на Норме) ну вот как так получается ? | ||
11.10.2019 22:58 | |||
VoVaN |
Цитата:
А потім ти почнеш його заряджати. Сульфат свинцю спробує віддати SO4- іони у електроліт, перетворюючись на губчастий свинець та оксид свинцю, але концентрація іонів SO4- у електроліті номінальної (для зарядженого стану) щільності зробити це нормально не дозволить, позаяк баланс реакції дедалі більше зміщуватиметься у протилежний бік, до повної рівноваги і зупинки розкладання сульфатів. Таким чином ти отримаєш розряджений акумулятор який не заряджається і має зависоку щільність електроліту. (гіпотетично - це ситуація описана вище для дивного акумулятора від ДБЖ). Ще раз: доливати у акумулятор кислоту/електроліт не можна, лише дистильовану воду. Кількість усіх речовин у акумуляторі взята не зі стелі, а розрахована оптимальною. А я ніколи не бачив твій мозок. І це твердження є фактологічно вірним. Мамай клянус? Щоб давали - треба по-перше виходити з ситуації коли поламка не є незворотньою, а по-друге розуміти що робиш і з якою метою, а не робити абищо по порадам автослюсарів з інтернетів. Нє, серйозно, я стільки усілякої маячні начитався доки гуглив теорію з цього питання!... Цитата:
Ти мене переконав, 75% від номінальної ємності нічим не кращі за 10%. Піду викину. |
||
11.10.2019 16:17 | |||
Snaiper |
Я ниразу не видел удачного восстановления свинцового акб. Заливка воды, разные методы заряда, толку никакого не дают. Аккумулятор расчитан на 100 цыклов в тяжелых условиях и до 300 в щадящих. После етого его можно выкинуть. |
||
11.10.2019 10:58 | |||
Omar | Помогает ведь если напряж. ниже 10в и он уже не крутит то электролит выпал сульфатом на пластинах. Свежий с плотностью 1/27 помогает. | ||
09.10.2019 13:15 | |||
VoVaN |
Цитата:
Комірка свинцевого акумулятора - система із повністю замкненим циклом SO4- іону. Якщо акумулятор не повністю заражений або з інших причин сульфатований (тобто у будь-якому випадку якщо він не щойно з магазину із сухозарядженими пластинами) - частина сульфат-іонів зв'язана із свинцем. Якщо злити електроліт і залити новий - виникне істотний надлишок сульфат-іонів у системі, і акумулятор не зможе заряджатися. Хіба що замінювати на електроліт із такою саме концентрацію, але це не має жодного сенсу, саме лише внесення додаткового забруднення домішками. |
||
08.10.2019 15:40 | |||
Omar | Топикстартер задал тему о каких то технологиях , а не просто об типа оживлял акумулятор. Может стоило сменить електролит на свежИй , очень помогает даже прилично засульфатированному акум. | ||
01.10.2019 09:39 | |||
Mr. Freeze |
Цитата:
Я вот весной тоже оживлял на Ланосе 60-тку (машина простояла 2,5 месяца без хозяйки, сигналка все сожрала), причем нормальной зарядки под рукой не было, раскачивал I Max B6 оригинальным, часа за три напряжение поднялось, сигналка работала, бензонасос тоже, стартер крутил еле - еле, прикурил и уехал, но сами понимаете так ездить - это лотерея еще та, потому в итоге Цитата:
|
||
01.10.2019 08:17 | |||
электрик |
Был интересный случай , приехала на ремонт машина а клеммы на аккумуляторе перепутаны . Хозяин рассказал - аккумулятор стартер не крутил сколько не заряжай , начитавшись интернета зарядил обратной полярностью всё заработало , при мне несколько раз заводили всё отлично . Как минимум пол года так ездил , может и сейчас так ездит не в курсе . Почесав затылок, юзер дописал через 22 минуты Как раз в это время собирался поменять аккумулятор на мопеде , на сигналку хватает а стартер не крутит , пытался реанимировать но особого эффекта не дало . Всё одно выкидывать решил по экспериментировать , посадил в 0 , зарядил в обратку , потом опять разрядил и зарядил в обратку , стартер стал крутить пару раз можно было крутануть но обороты маленькие . Чтоб клеммы не путать продеал тоже только с правильной полярностью , не крутит . Потом опять зарядил в обратку , всё как в первый раз ,крутит но не хватает оборотов . Аккумулятор я поменял на новый . |
||
30.09.2019 16:21 | |||
Lukas | Акб 7А от упса поднял с 0,7 до 1,8 Ач с помощью 4 циклов на аймакс Б6. на 5 цикле так и осталось 1,8 | ||
30.09.2019 14:06 | |||
Omar | Есть позитивный опыт зарядки убитых телефонных акум. , до батарея держала 15 минут после прокачки бат. телефон работает 3-4 дня. | ||
29.09.2019 23:10 | |||
VoVaN |
Вложение 288116 Вищеназваний результат було досягнуто імпульсним зарядом-розрядом у режимі "+1А*50мС, -0,1А*500мС" на майже зарядженому акумуляторі та з періодичним відключенням фази розряду (у процесі сумарний заряд поступово зменшується, зокрема тому що ККД менший за 100%, і його треба періодично поповнювати). Процес зайняв дві доби. Не стверджую що ці параметри оптимальні. Експериментував. Класична методика заряджання дуже маленьким струмом істотного результату не дала. Нагадаю що тут мова йде про стартерний AGM-акумулятор номінальної ємності 8 А*г, який станом на початок мав 0.6 А*г. Робоча версія: все ж таки обрив пластин (який стався у повністю зарядженому стані), що незворотно зменшило ємність та збільшило щільність струму однієї (чи більше) комірки та призводить до постійного кипіння; зайва щільність електроліту не дозволяє розкладатися сульфату свинцю, тож напруга на комірці теж не росте. Але це гіпотеза. Напевне, на ній і зупинюся. Нагадаю, що тут мова йшла про старий акумулятор від ДБЖ. Немає, але її легко завести штовханням. Основна складність та ризик - через особливості генератора та електрики взагалі, ЕБК не може працювати без акумулятора. Просто немає запалювання. Є ідея зробити буферний накопичувач з іоністорів на випадок повного виходу з ладу акумулятора, бо таке в мене вже одного разу було. Не скільки, вже більше Чого б це? Як та чому це повинно відрізнятися від звичайної експлуатаційної деградації характеристик? У даному випадку сульфатація була викликана похибками експлуатації, і наразі вона переважно нейтралізована. Звісно, акумулятор вже старий і не має штатних 8 А*г, але збільшення ємності в десять разів від рівня "двигун заводить, але є тільки одна спроба" мене більш ніж влаштовує Ще є така річ як формування пластин, воно саме впливає на подальше життя акумулятора, але про це вже якось іншим разом. |
||
В этой теме более 30 ответов(а). Нажмите здесь, чтобы перезагрузить эту тему. |