Показать сообщение отдельно
Старый 25.12.2009, 18:23   #63 (Ссылка на пост)
T2M
Что-то высматривает
 
Аватар для T2M
Пол:
 
Активность Longevity
0/20 15/20
Today Сообщения
0/5 ssssss208
Благодарил(а): 368
Благодарили 177 раз в 83 постах
Галерея: 0
Вес репутации: 16 T2M имеет великолепную ауруT2M имеет великолепную ауру
ЖЕК
У відсутності договору більше зацікавлені ЖЕУ
Гриценко Сергій
Юрист, «Міжнародні Авіалінії України»

Питання несплати комунальних платежів в новітній історії України стояло, стоїть та, напевне, буде стояти і на далі. Хоча, слід зазначити, дане питання тісно переплітається із «сумлінною» роботою ЖЕУ та інших комунальних служб, а також непопулярними рішеннями місцевих адміністрацій стосовно підвищення даних платежів. Тому, на такому ґрунті, суди постійно стикаються із позовами щодо сплати за комунальні послуги або щодо незадовільної роботи ЖЕУ. На сьогоднішній день законодавство містить чимало колізій стосовно житлових відносин. Це, також, стосується і невідповідності норм Основного Закону та ЖКУ щодо виселення боржників з займаного приміщення, що належать до комунальної власності.
Зокрема, вимога укладати письмовий договір найму жилого приміщення з ЖЕУ, на практиці майже не застосовується. Це, на нашу думку, є більш вигідним самим ЖЕУ, ніж громадянам, адже договором зазначаються спільні права і обов’язки, а вони (обов’язки) із різних причин не виконуються саме ЖЕУ. Звичайно, громадяни мають право та повинні в разі порушення своїх прав із боку працівників ЖЕУ звертатись до судових органів. А довести їхню вину досить складно, утім, можливо.
У переважній більшості органи ЖЕУ звертаються до суду лише в тих випадках, коли є наявною несплата комунальних платежів протягом великого строку – декілька років. Проте, практика є такою, що суди виносячи рішення на користь ЖЕУ задовольняють позовні вимоги щодо сплати лише за останні 3 роки, відповідно до ЦК України. А несплати, які датуються раніше – не стягуються із громадян взагалі.
Новий Закон України «Про житловий фонд соціального призначення», який вступить в дію із 1 січня наступного року хоча й не вирішує всіх «житлових проблем», проте містить норми, які більше відповідають вимогам сьогодення ніж норми ЖКУ та більш чітко регулюють відносини щодо оренди так званого «соціального житла».
ЖЕК та жителі – хто кого?!


Дуже часто до нас надходять запитання з проханням надати схему типових дій, якщо не влаштовує обслуговування ЖЕКу, якщо ЖЕК погано виконує свої обов’язки, а оплату за це бере повноцінну. Як довести ЖЕКу, що надані ним послуги не відповідають нормативам якості? Відповідь наших експертів читайте у цій статті.
Перш за все, ви мусите знати, що входить в обов’язки ЖЕКу. Ось лише деякі з них (згідно статті 21 п.2 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”:
• забезпечувати вчасно та відповідної якості надання житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору;
• здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень;
• своєчасно проводити підготовку жилого будинку і його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
• розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;

Конкретніше ви зможете дізнатися, якщо уважно прочитаєте ваш договір з ЖЕКом на надання послуг.
Якщо вас не влаштовує якість послуг, які надає ЖЕК, він повинен компенсувати вам повну або часткову вартість послуги. Порядок ваших дій описаний у статті 18 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” від 24.06.2004 №1875-ІV. Вони мають бути наступними:
1. Викличте представника ЖЕКу для складання та підписання акту-претензії споживача, в якому зазначаються терміни, види, показники порушень тощо. Представник ЖЕКу має з’явитися на ваш виклик не пізніше строку, визначеного договором з ЖЕКом.
2. Акт-претензія споживача подається ЖЕКу
3. ЖЕК протягом 3 робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає вам обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

ВАЖЛИВО! У разі неприбуття представника ЖЕКу в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
ВАЖЛИВО! Якщо ЖЕК не задовольнив вашу претензію протягом 3 робочих днів чи необґрунтовано відмовився від підписання акту – подавайте позов на ЖЕК до суду.
ВАЖЛИВО! Якщо у вас не заключений письмовий договір з ЖЕКом – алгоритм ваших дій ви можете подивитися у наступній статті: http://activ.org.ua/view/95
Щасти вам!
http://www.gak.kiev.ua/search/

Добрый день, уважаемый эксперт! В каком документе определены обязанности ЖЕК/ЖЕО по обслуживанию жилого фонда, уборки мусора, прилегающей к дому территории и т.п.?

Щодо обов'язків ЖЕКу, як виконавця по наданню комунальних послуг, то керівним документом з цього питання є Закон України «Про житлово-комунальні послуги» від 24 червня 2004 року № 1875-IV, яким закріплено обов»язки виконавця надання житлово-комунальних послуг (ЖЕКу).
Виконавець послуг!


“Обов'язки ЖЕКу згідно КМУ №560 від 12.07.2005р.”

Обовязки ЖЕКу як виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій:
1) забезпечувати вчасно та відповідної якості надання послуг згідно із законодавством;
2) надавати споживачу в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік складових послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень у наданні послуг у строки, встановлені законодавством;
4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
5) сплачувати споживачу компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;
6) своєчасно ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
7) своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;
8) відшкодовувати споживачеві збитки, заподіяні його майну та/або приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров’ю споживача внаслідок незадовільного санітарного утримання території або неналежного надання послуг;
9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень;
10) своєчасно проводити підготовку будинків і технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.

Последний раз редактировалось T2M, 25.12.2009 в 18:26.
T2M вне форума  
Ответить с цитированием