Показать сообщение отдельно
Старый 25.12.2009, 18:30   #65 (Ссылка на пост)
T2M
Что-то высматривает
 
Аватар для T2M
Пол:
 
Активность Longevity
0/20 15/20
Today Сообщения
0/5 ssssss208
Благодарил(а): 368
Благодарили 177 раз в 83 постах
Галерея: 0
Вес репутации: 16 T2M имеет великолепную ауруT2M имеет великолепную ауру
Що має зробити орган держреестрації?
  1. Перевірити наведені у реєстраційній картці відомості, комплектність поданих документів та відповідність їх законодавству. Якщо заявник подав не всі необхідні документи або вони не відповідають вимогам законодавства, повідомити про це заявника і повернути йому документи. Після врахування зауважень заявник може подати документи повторно.
  2. У місячний термін після надходження необхідних документів внести дані реєстраційної картки до реєстру та видати свідоцтво встановленого зразку про держреєстрацію ОСББ із зазначенням коду ЄДРПОУ, а у разі відмови у реєстрації — дати вмотивовану письмову відповідь. Відмова у державній реєстрації може бути оскаржена заявником або іншими зацікавленими особами в установленому порядку.
  3. Видати оригінали і по п\'ять копій (що не потребують додаткового засвідчення) свідоцтва про держреєстрацію ОСББ та статуту з відповідною відміткою органу держреєстрації.
  4. Подати протягом п\'яти робочих днів після держреєстрації ОСББ копії реєстраційної картки з відміткою про реєстрацію до органів держстатистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду та фондів загальнообов\'язкового державного соціального страхування.
ВАЖЛИВО! Орган держреєстрації не має права вимагати від заявників подання документів, не передбачених цим Порядком, і несе відповідальність за зберігання реєстраційної справи. Бланк свідоцтва про держреєстрацію ОСББ є документом суворої звітності. Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ одержується органами держреєстрації в органах держстатистики і проставляється в реєстраційній картці під час реєстрації ОСББ.
Орган держреєстрації не має права вимагати від заявників подання документів, не передбачених цим Порядком, і несе відповідальність за зберігання реєстраційної справи. Бланк свідоцтва про держреєстрацію ОСББ є документом суворої звітності. Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ одержується органами держреєстрації в органах держстатистики і проставляється в реєстраційній картці під час реєстрації ОСББ.
ОСББ вважається юридичною особою з моменту видачі свідоцтва про держреєстрацію.
Крок четвертий — виготовлення печаток
Для виготовлення печаток потрібно отримати дозвіл у районному відділі внутрішніх справ. Для цього потрібно подати туди такі відомості:
  • назва ОСББ;
  • кількість печатей, що виготовляються;
  • відомості про те, чи вперше виготовляються печатки (при повторному виготовленні потрібно вказати причину виготовлення);
  • адресу ОСББ.
Протягом п\'яти робочих днів з дня одержання документів вам мають видати дозвіл або письмову обгрунтовану відмову.
Необхідні документи:
  • копія свідоцтва про держреєстрацію;
  • два затверджені примірники зразку (ескізу) печатки, де вказані прізвище, ім\'я, по батькові та ідентифікаційний номер;
  • квитанція про сплату за видачу дозволу на виготовлення печаток у розмірі 3 нмдг (нині — 51 грн.).
Крок п\'ятий — відкриття рахунку в банку
Після реєстрації ОСББ відкриває свій рахунок у банку. Для цього воно має надати такі документи:
  • свідоцтво про державну реєстрацію ОСББ;
  • копію документа, що підтверджує взяття його на облік у податковій службі (беруть в податковій).
Внески мешканців (квартплата) надходять на цей рахунок та витрачаються виключно на будинок.
Крок шостий — передання будинку на баланс
Рішення про передачу житлового комплексу з балансу на баланс приймають на загальних зборах. Балансоутримувач забезпечує управління житловим комплексом.
ОСББ може:
  • прийняти на власний баланс весь житловий комплекс;
  • за договором залишити житловий комплекс або його частину на балансі попереднього балансоутримувача;
  • укласти угоду про передачу на баланс усього житлового комплексу або його частини з будь-якою юридичною особою, статут якої передбачає можливість здійснення такої діяльності.
Рішення про прийняття на баланс основних фондів приймається відповідно до законодавства та статуту ОСББ. При прийнятті рішення про передачу житлового комплексу на баланс ОСББ створюється комісія у складі представників попереднього балансоутримувача та ОСББ. При прийнятті рішення про передачу житлового комплексу або його частини на баланс ншої юридичної особи — у складі представників попереднього балансоутримувача, юридичної особи, на баланс якої передається майно, та ОСББ. Комісію очолює представник приймаючої сторони. Комісія визначає технічний стан житлового комплексу або його час-гини відповідно до вимог законодавства та складає акт приймання-передачі встановленого зразка.
Передача житлового комплексу або його частини з балансу на баланс проводиться разом з планом земельної ділянки, технічним паспортом будинку та відповідною технічною цокументацією (інвентарна справа, акт прийняття до експлуатації, плани зовнішніх мереж гощо) у двомісячний термін після надходження відповідного звернення від ОСББ.
У разі втрати план земельної ділянки, технічний паспорт будинку або технічна документація виготовляються чи відновлюються за рахунок підприємства, установи чи організації, з балансу яких передається житловий комплекс або його частина, протягом місяця після надходження відповідного звернення від ОСББ.
Кожній із сторін, що бере участь у прийманні-передачі, надається примірник акту приймання-передачі, підписаний членами комісії та затверджений керівництвом кожної сторони (підписи скріплюються печаткою).
Датою передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс є дата підписання акту приймання-передачі.
ВАЖЛИВО! Якщо у новозбудованому будинку власники квартир, приміщень протягом двох місяців після підписання акту державної приймальної комісії не створюють ОСББ і не приймають на баланс основні фонди, міська рада може своїм рішенням призначити балан-соутримувача. Призначений балансоутримувач здійснює свої повноваження по забезпеченню управління будинком до прийняття будинку на баланс ОСББ. Витрати на здійснення цих функцій управління розподіляються між власниками пропорційно площі приміщень, які перебувають у їх власності.
Передача на баланс майна (в тому числі земельної ділянки), яке входить до складу житлового комплексу але не належить об\'єднанню, не тягне за собою виникнення права власності на нього.
Частина багатоквартирного будинку може бути виділена в окремий житловий комплекс за умови, що надбудова, реконструкція або знесення цієї частини не порушить цілісності чи можливості використання за призначенням інших частин будівлі, що не входять до складу цього комплексу.
Спори щодо прийняття та передачі на баланс майна вирішуються у судовому порядку.
Крок сьомий — укладання угод
Ви маєте укласти всі необхідні угоди з утримання будинку й прибудинкової території та надання комунальних послуг.
Крок восьмий — участь колишнього власника в капремонті
Власник, який утримував будинок на балансі до створення ОСББ, бере участь в організації та фінансуванні першого капремонту.
ВАЖЛИВО! При відмові власника від участі в ремонті ОСББ може звернутися до суду з позовом. Частину участі та порядок фінансування ремонту визначає угода між ОСББ та колишнім власником або рішення суду.
При відмові власника від участі в ремонті ОСББ може звернутися до суду з позовом. Частину участі та порядок фінансування ремонту визначає угода між ОСББ та колишнім власником або рішення суду.
Якщо колишніх власників декілька, їх участь у фінансуванні визначається пропорційно часу утримання будинку на балансі починаючи з часу будівництва або останнього капремонту.
Власники приміщень, наданих в оренду, беруть пайову участь у витратах на утримання та ремонт.
T2M вне форума  
Ответить с цитированием