Показать сообщение отдельно
Старый 03.01.2013, 19:50   #63 (Ссылка на пост)
PapaZol
HydroAeroponicMan
 
Аватар для PapaZol
Пол:
 
Активность Longevity
0/20 16/20
Today Сообщения
0/5 sssss2576
Благодарил(а): 1,513
Благодарили 5,064 раз в 1,113 постах
Галерея: 0
Вес репутации: 68 PapaZol скоро в модераторыPapaZol скоро в модераторыPapaZol скоро в модераторыPapaZol скоро в модераторыPapaZol скоро в модераторыPapaZol скоро в модераторыPapaZol скоро в модераторыPapaZol скоро в модераторыPapaZol скоро в модераторыPapaZol скоро в модераторыPapaZol скоро в модераторыPapaZol скоро в модераторыPapaZol скоро в модераторыPapaZol скоро в модераторы
Отправить сообщение для  PapaZol с помощью ICQ
ось вам нате http://www.mts.com.ua/ukr/prepaid.php?pid=6&tid=465
Цитата:
Особливості користування акцією «0 БЕЗ АБОНПЛАТИ»

УВАГА! При підключенні до акції «0 БЕЗ АБОНПЛАТ» щоденний платіж за послугу «Супер без поповнення» не зніматиметься! При цьому вартість доступу до послуги «0 БЕЗ АБОНПЛАТ» становить 0,70 грн та знімається з основного грошового рахунку під час першого за добу вихідного дзвінка в мережі МТС.
але в той же час якщо не підключитись до послуги «0 БЕЗ АБОНПЛАТ» то знімається щоденний платіж за послугу «Супер без поповнення» - 0,70 грн/доб

різниця лише в часі знімання 0,70 з рахунку, там під час першого за добу вихідного дзвінка, тут залізно раз на добу

імхується мені що це звичайне введення в оману назвою цих послуг - «Супер без поповнення», «0 БЕЗ АБОНПЛАТИ», а це підпадає під ознаки
Цитата:
Стаття 19. Заборона нечесної підприємницької практики
...
Підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору.
а також
Цитата:
Стаття 15-1. Поширення інформації, що вводить в оману

Поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення
суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу,
одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в
рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема
внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих
фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути
на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації
(продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг
цього суб'єкта господарювання.

Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які:

містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження
товару, виробника, продавця, спосіб виготовлення, джерела та
спосіб придбання, реалізації, кількість, споживчі властивості,
якість, комплектність, придатність до застосування, стандарти,
характеристики, особливості реалізації товарів, робіт, послуг,
ціну і знижки на них, а також про істотні умови договору;
__________________
СТРОИТЕЛЬНЫЕ БЛОКИ АРБОЛИТ
(050) 419-2000, (066) 801-3024
PapaZol вне форума  
Ответить с цитированием