Форум Херсона. Форум Херсонской молодежи.

Форум Херсона. Форум Херсонской молодежи. (http://forum.norma4.net.ua/)
-   Услуги (http://forum.norma4.net.ua/uslugi/)
-   -   Юридические услуги (http://forum.norma4.net.ua/uslugi/11730-yuridicheskie-uslugi.html)

Andrik 19.06.2010 13:10

спс..........

Rusnick 13.07.2010 11:47

Цитата:

Сообщение от Andrik (Сообщение 556333)
спс..........

Пожалуйста! Обращайтесь, будем рады помочь всем

Rusnick 28.07.2010 08:33

Акция по предоставлению 10% скидки для посетителей форума продолжается до 25 августа 2010 года!
Для получения скидки Вам сначала нужно узнать обычную стоимость услуг, после чего сообщить, что Вы посетитель этого форума и озвученная для Вас цена будет снижена на 10% !!!

Rusnick 06.08.2010 20:25

Мы ищем помощника юриста на з\п 800 гривен, желающие - пишите в личку

Andrik 10.09.2010 10:48

................личка!

Rusnick 14.09.2010 17:32

Цитата:

Сообщение от Andrik (Сообщение 584685)
................личка!

Ваш ответ в личке. для получения более исчерпывающего ответа приходите к нам в офис - побеседуем т.к. по Вашему вопросу есть несколько вариантов решения проблемы, вкратце через сообщения их все не описать.

Andrik 27.09.2010 09:41

мне уже стыдно бесплатно спрашивать :(
Есть маленький вопросик.
Писать буду тут может кому-то еще пригодятся Ваши советы.
Живу в 5-ти этажке, на каждом этаже проводка находиться в аварийном состоянии (вся черная и не понять где что и куда подключено). В один день вырубился свет (на 1-м этаже поплавились провода). Позвонил в Аварийку в ЖЭК-9 (Порт Элеватор). Приехал парень сделал свет. Сказал если хотите поменять полностью проводку собирайте по 200грн с квартиры (100грн в счет оплаты кварт.платы, остальные на материалы и работы).
Деньги собрать не проблемы. Хочется узнать должны ли жильцы вообще платить за ремонты того что находиться на лестничных клетках. Как мне объяснили в Жеке - силовой кабель который идет от щитовой это Жековский, а вся разводка от него и до квартиры это РЕСОВСКАЯ.

Serios 27.09.2010 11:54

должны- не должны...
будут вас футболить туда-сюда.
собирайте деньги, делайте пока не пришла зима и не настал холод.
тем более вам 50 % компенсируют в счет квартплаты.
а не дай Бог пожар?

elison_s 27.09.2010 13:38

муж
 

у нас ситуация со светом в пятиэтажке точно такая же была - пока не собрали с жильцов деньги и не поменяли всю проводку.
А так тоже позапрошлой осенью все кабеля как "стрельнули" в один прекрасный вечер, то потом в щитке пришось менять не только сетевые кабеля, а и телефонные.
Замыкание проводов было такой силы, что вырвалосо штукатуркой щиток и всё поплавилось, загорелось - просто жах!!! потолок до сих пор в копоти чёрный стоит... А ЖЭК, так и говорит - это не наше, делайте своими силами. Пришлось делать, т.к. электроэнергия в осенний период - это почти жизнь....

:sorry:

Rusnick 08.11.2010 17:39

Дійсно, в юридичній практиці в спорах із організаціями, що надають житлово-комунальні послуги, проблемним є питання визначення суб'єкта господарювання, який відповідає за конкретну ділянку комунікацій.
Н підставі рішень виконавчого комітету Херсонської міської ради від. 02.11.2006 № 536 та № 486 від 16.09.2008 року «Про затвердження переліку послуг та робіт і витрат та тарифів з утримання будинків і споруд та прибудинкової території для населення по кожному будинку, що належить до комунальної власності територіальної громади». Вказаними нормативно-прововими актами затверджений перелік послуг, які ЖЕКи м. Херсона зобов'язуються надавати під час утримання та обслуговування будинку і прибудинкової території, серед них такі послуги:
• Вивезення і захоронення сміття;
• Обслуговування сміттєзбірників
• Дератизація
• Дезінсекція
• Обслуговування димовентиляційних каналів
• Освітлення місць загального користування, підвалів
• Електроенергія підкачок води
• Обслуговування підкачок води
• Підготовка житла до експлуатації в зимовий період
• Поточний ремонт покрівлі
• Поточний ремонт між панельних стиків
• Обслуговування мережі холодного водопостачання та водовідведення
• Мережі гарячого водопостачання
• Мережі опалення
• Аварійне обслуговування
• Електроенергія ліфтів
• Експлуатація та технічне обслуговування ліфтів
• Обслуговування зовнішніх мереж газопостачання
• Прибирання сходових клітин
• Обслуговування побутових електроплит
• Очищення дворових туалетів
Щодо електричних мереж прямої вказівки в цьому переліку немає (але необхідно конкретно уточнити саме по Вашому ЖЕКу, адже для кожного будинку можуть бути встановлені свої особливості) ПРОДОВЖЕННЯ НИЖЧЕ

Rusnick 08.11.2010 17:40

У вашому випадку раджу звернутись до ЖЕКу із письмовою претензією (заявою) з вимогою провести обстеження та усунути несправності. При врученні претензії (заяви) необхідно, щоб представники ЖЕку поставили свій підпис та штамп із відміткою про отримання та, бажано, реєстраційним номером. У разі, якщо представники ЖЕКу відмовлятимутся приймати від Вас заяву та реєструвати її і ставити на Вашому екземплярі відмітку про отримання, направте своє звернення рекомендованим листом із повідомленням та описом вкладення. В такому випадку у Вас будуть докази отримання ЖЕКом Вашої претензії. Якщо Ви отримаєте відповідь від ЖЕку про те, що він не обслуговує проблемну ділянку комунікації - зверніться із аналогічною заявою до тієї організації, на яку посилається ЖЕК і намагайтесь отримати письмову відповідь від неї. Якщо шляхом направлення заяв-претензій Вам не вдасться владнати ситуацію, то у Вас єдиний вихід - суд. В своїй практиці ми маємо приклади, коли суд вімвовляв ЖЕку у стагненні заборгованості із власників квартир на тій підставі, що власники належним чином доводили, що ЖЕК не виконував свої зобов'язання, внаслідок чого вони були вимушені користуватись послугами інших обслуговуючих організації та проводити ремонти мереж за свій рахунок. Але суд - це складний, зщатратний шлях і без кваліфікованої юридичної допомоги буде складно довести свою правоту.
тепер в довідковому порядку зазначу, що згідно із Додатком 3 Правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державним комітетом України з питань житлово-комунального господарства № 76 від 17.05.2005 р. встановлені граничні строки невідкладної ліквідації виявлених несправностей елементів житлових будинків, а саме:
------------------------------------------------------------------
| Найменування елементів жилих будинків і | Граничні строки |
| несправностей | ліквідації |
| | несправностей (з |
| | моменту їх |
| | виявлення), діб. |
|----------------------------------------------------------------|
| ПОКРІВЛЯ |
|----------------------------------------------------------------|
|Протікання: руберойд, толь | 5 |
| металева, шиферна або зі штучних матеріалів| 1 |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Несправності в системі організованого | 5 |
|водовідводу (водостічних труб, воронок, | |
|колін та ін.) | |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Внутрішнього водостоку | 2 |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Зовнішнього водостоку | 5 |
|----------------------------------------------------------------|
| СТІНИ |
|----------------------------------------------------------------|
|Утрата зв'язку окремих цеглин з кладкою | 1 - з негайним |
|зовнішніх стін, що загрожує безпеці людей | огородженням |
| | небезпечної зони |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Протікання стиків панелей | 7 |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Нещільність у димоходах і газоходах | 1 |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗАПОВНЕННЯ ВІКОН І ДВЕРЕЙ |
|----------------------------------------------------------------|
|Розбите скло і зірвані створки віконних рам,| |
|кватирок, балконних і дверних полотен, | |
|дверей, вітражів, вітрин, склоблоків | |
|та ін.: у зимовий час | 1 |
| у літній час | 5 |
|----------------------------------------------------------------|
| ПЕЧІ |
|----------------------------------------------------------------|
|Тріщини та інші пошкодження, які загрожують | 1 - (з негайним |
|пожежній безпеці і проникненню в приміщення | припиненням |
|димових газів | експлуатації) |
|----------------------------------------------------------------|
| ВНУТРІШНЄ І ЗОВНІШНЄ ОПОРЯДЖЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
|Відставання штукатурки стелі або верхньої | 1-5 (з негайним |
|частини стін, що загрожує її обрушенню | використанням |
| | засобів безпеки) |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Порушення зв'язку зовнішнього облицювання, | Негайно із |
|ліпних виробів, установлених на фасадах, із | використанням |
|стінами на висоті більше 1,5 м | засобів безпеки |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Цокольна частина | 5 |
|----------------------------------------------------------------|
| САНІТАРНО-ТЕХНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
|Течі водопровідних кранів і змивних бачків | Негайно |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Течі в трубопроводах та їх сполученнях | Негайно |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Пошкодження сміттєпроводу | 1 |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Несправності фекальних і дренажних насосів | 1 |
|----------------------------------------------------------------|
| ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
|Несправності електромережі і обладнання | Негайно |
|аварійного характеру (коротке замикання та | |
|ін.) | |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Несправності електромережі і обладнання | Негайно |
|неаварійного характеру | |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Несправності об'єднаних диспетчерських | Негайно |
|систем | |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Пошкодження автоматики протипожежного | Негайно |
|захисту | |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Пошкодження переговорно-замкового пристрою | 1 |
|--------------------------------------------+-------------------|
|Несправності електроплит | 1 |
|-------------------------------------------------------------
---|
| ЛІФТИ |
|----------------------------------------------------------------|
|Несправності ліфта | 1 (з негайним |
| | припиненням |
| | експлуатації) |
Червоним виділено те, що стосується електромереж, а решта таблиці - для загальної інформації користувачів послуг ЖЕКу, щоб люди знали що саме і в які строки ЖЕКи повинні ремонтувати. Враховуючи, що серед першого переліку є пукт "аварійний ремонт", то вважаю, що в критичній ситуації із мережею електроживлення ЖЕК теж повинен вживати певних заходів. Але тут ЖЕК теж може виявити "хитрість" і усунути аварійну ситуацію шляхом .... відключення енергії :))) і потім для ремонту рекомендувати звернутись в РЕС. Як бачите, питання щодо спорів із комунальниками та іншими обслуговуючими організаціями досить складне і до кожного випадку треба мати індивідуальний підхід. такі справи тянуться довго, вимагають певних витрат, а часто-густа ціна питання (заборгованість по сплаті і т.д.) складає 1-2 тис. гривень і людям простіше заплатити, ніж затівати війну із комунальниками. Як правило, до нас доходять тільки такі люди, яких не цікавить матеріальна сторона питання, а перш за все - питання принципу. такі люди дійсно готові боротися і ми їм з радістю допомогаємо.
П.С. вибачте, якщо десь по тексту допустив опечатки, але під кінець робочого дня та цієї довгої реліки вже стомився :))))

Rusnick 13.11.2010 23:06

Тема вверх!

Rusnick 07.12.2010 20:54

Поднимем тему

Rusnick 30.12.2010 11:23

Мы поздравляем всех форумчам с наступающими праздниками, желаем здоровья и благополучия. Также, как бы это не прискорбно для нас звучало, искреннне желаем, чтобы в Вашей жизни наступало как можно меньше поводов для обращения за юридической помощью или ситуаций, когда помощь юриста (адвоката) просто необходима. Но, если вдруг такое случилось (чему быть - тому не миновать) - милости просим к нам, обращайтесь, ПОМОЖЕМ ВСЕМ.
Наши координаты не меняются:
г. Херсон, ул. Ленина, 8, офис "Юридичні послуги"
телефоны: 0-99-735-01-08 - МТС
0-93-953-07-07 - Лайф
39-58-59 - городской

Rusnick 16.01.2011 20:42

Праздники закончились, обычная жизненная суета продолжается, суета, в которой конечно же возникают проблемы, которые безусловно нужно решать, а в этом мы Вам как раз и можем помочь. Обращайтесь - для форумчан мы по прежнему работаем со скидкой.
Наш адрес тот же: Херсон, ул. Ленина, 8, офис "Юридичні послуги"

Rusnick 28.01.2011 09:22

тема поднялась

dion 29.01.2011 23:08

Вот скажите пожалуйста, можно ли бороться с ЖЕКом? Хочу попить их крови очень сильно таская по судам....
На сколько это дорогое удовольствие и возможно ли оно вообще. Конечно все немного утрировано, но проблема такая есть.

Mister Hide 30.01.2011 14:36

Цитата:

Сообщение от dion (Сообщение 645292)
Вот скажите пожалуйста, можно ли бороться с ЖЕКом? Хочу попить их крови очень сильно таская по судам....
На сколько это дорогое удовольствие и возможно ли оно вообще. Конечно все немного утрировано, но проблема такая есть.

Извините, что вмешиваюсь, но чем конкретно "провинился" ЖЭК?
И какой именно ЖЭК...

dion 30.01.2011 16:51

Список не имеет конца и края.
1) Квартплата оплачена на 3 месяца вперед
2) Задолженности никогда не было
3) Они вообще нихера не хотят делать
4) Начиная с крыши, сливной трубы, подъезда, обычных труб В ПОДВАЛЕ (на которые почему то все жильцы сбрасывались сами, хотя им платим).
5) Заставили их прийти и осмотреть сливную трубу, она постоянно течет (та что в подъезде) и когда они сказали, что за акт (бамажку о том, что они все это увидели) надо еще будет заплатить, тут мое терпение кончилось. То что больше наши жильцы дома платить им не будут это факт, уже согласие многих подписано. ПРОСТО ХОЧУ ИХНЕЙ КРОВИ. Я ОЧЕНЬ ХОЧУ ИХНЕЙ КРОВИ, ровно столько, сколько они пили из нас.

Rusnick 31.01.2011 09:44

Цитата:

Сообщение от dion (Сообщение 645539)
Список не имеет конца и края.
1) Квартплата оплачена на 3 месяца вперед
2) Задолженности никогда не было
3) Они вообще нихера не хотят делать
4) Начиная с крыши, сливной трубы, подъезда, обычных труб В ПОДВАЛЕ (на которые почему то все жильцы сбрасывались сами, хотя им платим).
5) Заставили их прийти и осмотреть сливную трубу, она постоянно течет (та что в подъезде) и когда они сказали, что за акт (бамажку о том, что они все это увидели) надо еще будет заплатить, тут мое терпение кончилось. То что больше наши жильцы дома платить им не будут это факт, уже согласие многих подписано. ПРОСТО ХОЧУ ИХНЕЙ КРОВИ. Я ОЧЕНЬ ХОЧУ ИХНЕЙ КРОВИ, ровно столько, сколько они пили из нас.

Всё реально, всё можно, н6о скажу сразу - будет непросто. Обращайтесь к нам в офис т.к. разговор будет долгим. Сразу бежать в суд не получится. Нам нужно будет сперва собрать доказательства. Наш адрес ул. Ленина, 8 тел. 39-58-59, 0-99-735-01-08, 0-93-953-07-07

Rusnick 08.02.2011 16:37

Тема подъём

Rusnick 16.02.2011 09:03

тема снова вверху

Rusnick 22.02.2011 20:58

Десять символов для подъёма темы

Rusnick 27.02.2011 07:35

Напомню, что при обращении к нам Вам нужно сообщить, что Вы с форума и тогда гарантированно получите скидку

Rusnick 05.03.2011 07:12

На правах апа:
Мы поздравляем всех женщин, желаем,любви, удачи и процветания, а также чтобы им в жизни встречались только честные и порядочные мужчины, но.... если мужчины в жизни Вас чем то подвели - обращайтесь поможем уладить юридические аспекты Ваших отношений, подобрав для Вас наиболее правильную (с точки зрения защиты Ваших законных прав и интересов) тактику поведения

Rusnick 18.03.2011 10:28

Просто подъём темы вверх

Rusnick 27.03.2011 17:16

Десять символов позволяют этой теме на некоторое время оказаться в самом верху

Shurik303 10.04.2011 16:20

Наше дело успешно выиграно. Спасибо большое. Действительно, как Вы и писали - качественно и относительно недорого. Рекомендую этого человека

Rusnick 16.04.2011 06:56

Цитата:

Сообщение от Shurik303 (Сообщение 684382)
Наше дело успешно выиграно. Спасибо большое. Действительно, как Вы и писали - качественно и относительно недорого. Рекомендую этого человека

Большое спасибо за благодарность. Для нас самый ценный клиент - это благодарный и довольный клиент. И самый приятный признак того, что Вы довольны нашими услугами - это то, что по Вашей рекомендации к нам уже обратился Ваш знакомый. Всегда рады помочь.

Rusnick 20.04.2011 08:47

Темка снова поднялась


Время на сервере: 17:14.

vBulletin 3, Copyright © 2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Русский перевод: zCarot, Vovan & Co